آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

گلایه بازیکنان استقلال از تفاوتی که با بازیکنان خارجی دارند

  • کد خبر: ۹۸۶۱۲
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
گلایه بازیکنان استقلال از تفاوتی که با بازیکنان خارجی دارند
بازیکنان استقلال از تفاوت دریافتی خود با بازیکنان خارجی گلایه دارند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در حالی که باشگاه استقلال امسال تلاش کرد موضوع مشکلات مالی و حاشیه‌ای در تیم استقلال کمتر شود، اتفاقاتی افتاده که صدای اعتراض بازیکنان استقلال را در آورده است. ماجرا این است که استقلال به دلیل مسدود بودن حساب باشگاه مدتی دچار مشکل شد و نتوانست مطالبات اعضای تیم را سر موعد مقرر پرداخت کند.


این باشگاه تلاش کرد در روز‌های پیش رو بخش دیگری از پول قرارداد بازیکنان را بدهد تا دریافتی‌ها به ۴۵ درصد برسد که این اتفاق هم افتاد اما بازیکنان از شرایط فعلی ناراضی هستند. آن‌ها اعتقاد دارند بازیکنان خارجی دریافتی‌شان تا اینجا ۶۰ درصد بوده است و اگر خارجی بودند شاید تاکنون پول‌شان را گرفته بودند.


توجیه مسئولان استقلال این است که بحث پرداخت‌های ارزی با ریالی تفاوت دارد. مدیران این باشگاه به بازیکنان پیغام داده‌اند نگران نباشند و به زودی پول‌شان پرداخت خواهد شد. ضمن اینکه بخشی از پاداش پیروزی‌های استقلال در لیگ نیز مانده که هنوز پرداخت نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->